loading...
اس ام اس . سرگرمی . طنز
hamid h-a بازدید : 241 پنجشنبه 1391/07/06 نظرات (0)
آی بانو... آی بانو
.
.
.
.

.......
.
.
.
.

...
.
.
.
.
.
آی بانو آی بانو بانو بانو بنشین بروی زانو
غوغا به پا کن ازین نازو کرشمه دلم شد چشمه چشمه وای وای وااااااااااااای
آهاااااااااا بیا وسط :))))))))))))





این واقعا بی عدالتی هستش که مردم فلسطین و لبنان حق شرکت تو انتخابات ایران رو ندارند..! :||




آقا ازدواج هم خیلی سخت شده!

خدمت مامانم عارض شدم دنبال یه دختر باش که داداش نداشته باشه...
هی میپرسه چرا؟
:(
توضیح دادنش سخته!
نمیخوام زنم عمه باشه :|




تق تق تق تق...
حوا : كیه ه ه ه ه ؟؟!؟
آدم : اسكل...!! اینجا كه غیر از من و تو كسى نیست!
حوا : پس این جنتى كیه؟؟
روزى 3 بار میاد میگه شوهرت آدم نیست ازش طلاق بگیر، خودم صیغه ات میكنم!.
.




90% درصد جوانان مشکل کمر درد دارن....

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

. 10درصد باقییمونده هم کامپیوتر ندارند :)))
خخخخخخخخ




شما هم وقتی مایکرو ویو داره کارشو تموم میکنه , یک ثانیه مونده به آخر دکمه استُپ رو میزنید تا بوقش در نیاد ؟؟؟




ایول , دمت گرم , خیلی باحالی ,پسرر به این توپی ندیده بودم...

.
.
.

.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
حرفی که مدتهاست تو دل شماست ولی خجالت میکشید به من بزنید
خودم میدونم!!!
منم خیلی دوستتون دارم
:دی



بنظرتون برای چی بعضی ها نظر نمیدن؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
1-عمه دارن
2-عمه ندارن
3- عمه دارن ولی با رفتارشون نشون میدن که ندارن
4-فکر میکنن کلاس دارن
5-زورشون میاد
6-فکر میکنن از دماغ فیل افتادن
7-ذاتا اینجورین
8-چه بهتر!!!
9-عقل ندارن
10-میخوان ناز کنن
11-دلیل خاصی نداره
12-فکر میکنن ازشون کم میشه
13-مامانشون نصیحتشون کرده
14-نظر کمتر زندگی بهتر. =))))))))))))))





دختر باس اینطوری بخنده" hih"
اصن آدم دلش قیری ویری میره به قرعان




پشت چراغ قرمز وایستادم به این ورم نگاه کردم دیدم یه زن و شوهر جوون تو ماشینن به اونورم نگاه کردم یه زن و شوهر جوون تو ماشینن از تو آینه ماشین پشتیو نگاه کردم یه زن و شوهر جوون بودن اصن یه طوری شدم پیاده شدم ماشینای دیگه رو نگاه کردم همشون زن و شوهر جوون بودن دریغ از یه ماشین تک سرنشین سرخورده شدم چراغ سبز شد رد کردم اونور خیابون یه دختره وایستاده بود زدم رو ترمز یه نگاه بهم انداخت گفت مستقیم؟ گفتم شما اصن بگو مارپیچ بیا بالا لامصب
کصافط برگشت گفت تو خیلی وضعت خرابه خطرناکی برو گمشو :/





آرایش چیست ؟! :|:)
.
.
.
.
لایه ای بتونه ای و ضخیم که سکینه را به پارمیدا تبدیل می کند :))




از پسرای عزیز خواهشمندم این چند هفته اول نرن در مدارس دخترونه ،
چون همشون مانتو و کیف و کفش نو دارن هیچکی رو تحویل نمیگیرن




شما متولد کدوم ماهین؟
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
فروردین===>کصافظ
اردیبهشت===>كصافط
خرداد ===> کصافط
تیر===>کصافط
مرداد ===> کصافط
شهریور===> کصافط
مهر===>کصافط
آبان ===>کصافط
آذر ===> كصافط

بهمن ===>کصافط
دی ===>خوشگل، جذاب، خوشتیپ، جیگر و عسل

اسفند===> کصافظ
:)))))))))):دی البته صرفا جنبه شوخی داره


خیاروهلو و سیب جلوی شماست. بین این 3 میوه کدام را انتخاب می کنید؟ (تمرکز کنید و جواب را در ذهن خود نگه دارید. حال ویژگیهای شخصیت خود را مطابق جوابتان بیابید)

.

.

.

.

.

.

.

.

.بابا تست روانشناسیه هر چی كه این طوری باید بری پایین كه سر كاری نیست

.

.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر هلو را انتخاب کردید مشخص می شود شما فردی هستید که هلو دوست دارد

!اگر سیب را انتخاب کردید مشخص می شود شما فردی هستید که سیب دوست دارد!

اگر خیار را انتخاب کردید مشخص می شود شما فردی هستید که خیار دوست دارد!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 1,411
  • بازدید کلی : 160,257